slapen in de klas

Dat was me wat, eerst aten we samen frietjes en daarna keken we de film Wicked (of toch een stukje, want wat is me dat een lange film). Slapen in de klas was niet zo makkelijk, we deden eerst alle stoelen en banken aan de kant, bliezen luchtmatrasjes op, staken veldbedjes in elkaar, … en poetsten onze tanden! Er viel nog veel licht door de ramen dus kregen we een blinddoekje, dat hielp voor sommige kinderen. We waren best wel snel vertrokken en sliepen tot 7 uur! Toen ruimden we in een snel tempo op en maakten ons klaar voor de laatste klasdag voor de paasvakantie! Toppie!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Please reload

Please Wait