uitstap C-mine: Playground
Wat een topdag hadden we vandaag! π€© We trokken naar Playground, waar het enorme ballenbad meteen voor heel wat plezier zorgde. Er werd geklommen, gespeeld, gelachen en volop genoten!Daarna genoten we van een gezellige picknick en als kers op de taart smulden we in de namiddag van een lekker ijsje.…