vernissage















Natuurlijk kon er na zo een leuk project geen voorstelling ontbreken! We hielden een tentoonstelling om al onze werkjes te tonen. De vernissage werd geopend met een opwarming : fit-o-meter in kunststijl. Daarna nam elke kunstenaar zijn bezoeker mee doorheen de tentoonstelling. Er waren werkjes buiten op de speelplaats, in de sportluifel en in onze klas.
De action painting verkochten we, je kon een bod uitbrengen. Zo verdienden we bijna 100 euro, daar gaan we iets leuks of lekkers meedoen! Trots sloten we ons project af!